vineri, 12 mai 2017

Curs de specializare HR in IT, resurse umane in firme IT

Data incepere: la formarea grupei // 40 ore in 16 zile
Perioada inscrieri: pana la formarea grupei
Organizator: Scoala Informala de IT
Data ultimei actualizari: 12/05/2017

Cursul se adreseaza atat studentilor sau masteranzilor, cat si celor care lucreaza ca HR in companii, daca isi doresc sa urmeze o cariera in domeniul Hr in It.Prin intermediul programului educațional ”HR în IT”, mentorii Școlii Informale de IT își doresc să-i învețe pe cursanți care este și ce anume presupune întreg spectrul de procese de HR specifice unei companii de IT.   
Te regăsești în una dintre descrierile de mai jos?
Ești student sau masterand, ai excelente abilități de comunicare și îți dorești să urmezi o carieră în HR în domeniul IT.
Ai experiență în departamentul de HR în firme non-IT, dar îți dorești să migrezi spre industria IT.
Activezi deja în departamentul de HR într-o firmă IT, dar îți dorești să aprofundezi și să îți extinzi aria de cunoștințe.
Atunci trebuie sa fii inscris!
Pentru mai multe detalii: click aici

Un comentariu:

  1. Numele meu este doamna Nadia Albert din Rusia, iar eu sunt o femeie fericită astăzi prin ajutorul unui împrumutător de împrumut, domnul Russ Harry. Voi trimite orice persoană care caută împrumut către această firmă de împrumut. El mi-a dat fericire mie și familiei mele, aveam nevoie de un împrumut de 500.000,00 USD pentru a-mi începe viața peste tot, fiind mamă singură cu 2 copii. Am întâlnit acest creditor credincios și DUMNEZEU care mă ajută cu un împrumut de 500.000,00 dolari SUA, la o rată scăzută. Este un om care se teme de Dumnezeu, dacă aveți nevoie de împrumut și veți rambursa împrumutul, vă rugăm să-l contactați prin e-mail-Elegantloanfirm@hotmail.com / număr Whatsapp + 393511617486

    RăspundețiȘtergere